elviajedeloscolegas.reismee.nl

Welkom op ons weblog!

Hallo allemaal,

Leuk dat jullie ons willen volgen op onze reis door Costa Rica.

Nu vertoeven we nog in een nat en somber land..., maar maandag vliegen we naar de tropische zon!

We treffen de laatse voorbereidingen: Zonnebrand factor 30, Deet 40% en anti reisziekpillen inslaan. En het weekend hanteren we een strak bezoekschema.

Maar maandag om 13.40 gaan we de lucht in om in Orlando onze eerste uitdaging te treffen. De Amerikaanse douane. Als we daar doorheen komen vliegen we door naar San Jose, de hoofdstad van Costa Rica. Wat de reis ons verder zal brengen is voor ons ook nog een verrassing. Maar hou deze site in de gaten, dan kom je er van zelf achter!

Hasta Luego, Yvonne en Marleen.

Reacties

Reacties

Annemiek

Ha Marleen,

Wat een leuke foto. Heel veel plezier met de voorbereidingen. En vergeet niet een bloes met lange mouwen aan te doen in de jungle, dat voorkomt een boel muggensteken!
Veel plezier ook op de schommelstoelen en de pippi langkous veranda's. Daar stikt het ervan en het is heerlijk om op zo'n veranda te zitten.

Doei,
Annemiek

Daan

Hey meiden,
Bij deze wens ik jullie een top reis toe. Zorg voor elkaar en niet met vreemde mannen praten he!
Ik hou jullie in de gaten!

Veel plezier.

Dikke zoen
daan

kasteel5

Hey Yvonne en Marleen,

Jonge jonge wat een foto..zo een glimlach zal je vast niet meer hebben na het inwendig onderzoek bij de amerikaanse douane...Maken jullie daar ook foto's van?? hahahah...

Heel veel plezier met de voorpret en we zullen jullie op de voet volgens..

Wat er ook gebeurt.. we hebben het altijd gehaald!!

Hans

Petra en Kelly

Hehe dames,

Wat een mooie foto!!
Nou we zullen jullie missen hoor, toch heel veel plezier toegewenst en wel regelmatig iets schrijven he? Dan blijven we in ieder geval op de hoogte!!

Tot snel...

gr petra en kelly

Gerton, hein, len

Lieve Marleen en Yvonne,

We zijn erg benieuwd waar jullie allemaal naar toe gaan. Houden jullie ook de kaart bij? Dan kunnen we het mooi volgen. Erg veel plezier.

Tot ziens,

Hein, Len en Gerton

Joke van de Water

Lieve Yvonne en Marleen, ik wens jullie 5 prachtige weken en zal zeker jullie site bijhouden. veel plezier en tot ziens. Joke

Rene en Carin

hoi, heel veel plezier en geniet ervan!! Niet van de scooter vallen he!
Zien uit naar de verhalen en foto's
groetjes Rene en Carin

Marieke

Ha Vrouwkes,

Heel veel plezier saampjes (maar dat gaat zeker wel lukken) Happy happy joy joy!!
enne tot in maart :)

Groetjes Marieke

Femke

He meiden! Heel erg veel plezier de komende weken! Als ik zo naar de foto kijk, komt dat zeker goed! Ik ga jullie zeker volgen, we zullen je missen in Tilburg, Yvke! Pas maar goed op elkaar, dikke kus Femke

Marloes

Hey dames,
Goed dat jullie een weblog bij gaan houden!! Kan ik jullie avonturen mooi volgen.
Geniet lekker samen van de reis!!
Veel liefs Marloes

Dennis en Nicolle

Hai zus en Marleen,

Jullie gaan een geweldig avontuur tegemoet!!

Geniet nog van jullie weekendje Hollanda, friet, hutspot, gehaktballen.....Laat moeders nog maar een keertje koken Yve!!
We gaan jullie volgen en zullen vast wel een keertje kunnen kletsen met de web-cam erbij.
Ga er enorm van genieten, beleef alles heel intens en show het thuisfront mooie foto's en verhalen.

Veel liefs van ons en van Jake een dikke grijze knuffel
xxx Dennis en Nicolle

jarno en ilja

JOEHOE meiden, dat ziet er gezellig uit op de foto! En dat moet nog reis, dat gaat helemaal goed komen. Yfke we hebben er gisterenavond al op geproost maar ook via deze weg nogmaal heel veel PLEZIER, LEUT, BIER, MOOIS, LEUKE KERELS EN PRACHTIGE ERVARINGEN!We gaan je volgen vanuit Drunen, veel liefs Jarno, Ilja en ............???

Giel

Ha Yvonne en Marleen,
Ik wou dat ik stiekum had kunnen mee liften in een van jullie koffers. Ik krijg weer de reiskriebels als ik er aan denk welke prachtige ervaringen jullie gaan opdoen daar. Ondanks mijn jaloersheid dat ik niet in jullie koffer mocht zijn gun ik jullie nog veel en veel meer de mooiste reis van jullie leven toe. Geniet ervan en doe echt en vooral waar jullie zin in hebben.
Giel

Frank

Hé Nichtje, Marleen, wat vervelend allemaal, en dan ook nog eens 5 weken...... Ben gewoon stikjaloers, dat begrijpen jullie wel. Geniet ervan zou ik zeggen!!!
Frank

Patty

Hoi hoi,

Maar Marleen en Yvonne gaan op vakntie. Zij gaan heeeel lang, ffft.... Jullie gaan naar heel ver weg land...
En ik zit in heel dichtbij land in de regen en de kou!!!
Ook een heersende griepepedemie op komst. Nee, dan zou ik er toch ook voor willen kiezen om me in te moeten smeren met factor 30 en Deet. als je niet insmeert krijg je wondjes van branden dus let op dames.
Ik zal heel eerlijk zijn, ga het liefste nu nog met een koffer achter jullie aan. Kortom ben gewoon jaloers op jullie.
Kanjers jullie hebben het verdiend geniet ervan!!!!!
Maar dat duurt nog heeel lang voor dat jullie terug zijn........

Proost op de vakantie,
Patty

Joris

He Dames,

Geniet ervan, verbrand alle eqi profielen voor 5 weken, laat alle structuren gaan, Care-yourself i.p.v. care4, geen ondersteuningsplannen maar reisplannen enz.
We volgen jullie op de voet vanuit dit koude land en maak er een mooi avontuur van !
Maar kom heelhuids terug want we houden jullie heel erg graag als colegae.

Groet Joris

jana en jorine

Veel plezier succes en geluk toegewenst! Wellicht kunnen we nog ergens een drankje nuttigen samen! Have fun and enjoy!!

Jan uit Utrecht

hallo Marleen,

ik wens je een mooie reis toe.
een reis met avontuur, gezelligheid, verassende momenten en intressante ontdekkingen.
veel plezier voor jullie beide.

een lieve groet van mij.
x



carolien

he meiden!!!
Jeetje, jullie zijn er ondertussen al! ik ben zo benieuwd! laat snel wat horen met natuurlijk wat pics erbij! Geniet ervan! Tot snel!
dikke kus caro en yfke nog bedankt voor je kaartje!

Susan, Joost & Moos

Hoi Meiden,

Hoe was de reis?
Zonder ziekzijn en vertraging?
Al last van een jetlag?
Geniet van alle ondernemingen en neem ook jullie rust.
Wij wachten op de eerste platjes die geschoten zijn......

Kus Ons 3tjes

Nicolle

Hallo landgenoten (in Nederland wel te verstaan),

Vanmorgen om 05.30uur kregen we een sms dat ze goed zijn aangekomen en dat ze in de taxi zaten richting hostel, reis was vermoeiend maar te doen schreef yve.
Bij deze zijn jullie allemaal op de hoogte,

Groetjes Nicolle

Kitty

Hoi reizigers, hopelijk een warme aankomst voor jullie! Ben heel benieuwd hoe het is. Maar ga vooral genieten zonder teveel met "het hollandse"bezig te zijn. Enne Leen, je auto scheurt als een speer. De mijne gaat snel in de revisie... Liefs, Kit

Hannie en Nielsje

Hoi Vakantiegangers!

Sorry dat iknu pas iets op jullie weblogje iets achter laat, laptopje heeft kuurtjes....jaja heeft denk ik ff een opknap beurtje nodig. Maar....hoeist bij jullie? Ik zag net dat er een verhaal op staat, ga ik zo op mn gemakje lezen! Goeie reis gehad, geen gekke dingen meegemaakt?? Wie weet....wat er allemaal voor moois op jullie te wachten staat. Mieden geniet ze met volle teug en pas goedop elkaar!! Adios

Liefs en dikke * van Ons

ineke

Hallo Yvonne en Marleen,

Jullie eerste verslag al gelezen en aan de foto te zien gaat dat wel lukken jullie zo samen. Ik had maandagochtend nog een berichtje ingesproken op je mobiel om jullie een fijne reis toe te wensen. Mocht je het misschien niet meer af hebben kunnen luisteren namens Antoon en mij een hele mooie reis, geniet ervan en we blijven jullie volgen.

Gustav

Hallo Marleen en Yvonne.

Fijn dat jullie goed zijn overgekomen en morgen dan maar lekker ver kijken hoop ik. Hier weer net een flinke bui met hagel erin was niet zo prettig. Daar zal het wel lekker zijn.
Jullie zullen wel geen zaden of plant materiaal of zaden mee mogen nemen . Men denkt dan meteen aan drugs of zoiets denk ik zo. Heel veel groeten en veel plezier op jullie reis.
Gustav

Judith

Dames van het goede leven ! Hoe is't ? Ik las het al, het gaat er relaxed aan toe. Marleen succes met de jetlag of is ie inmiddels bijgetrokken ? Mijn 9 uur heb ik reeds verslagen met ochtendyoga ! 't Is even doorzetten maar helpt dus. Yvonne, die heerlijke 'botteram mee ei van oe moeder' heeft geholpen schadeloos thuis te komen. Fantastisch. Heerlijk jullie verhaal te lezen, ben nu al reuze benieuwd naar het volgende. Geniet en kuz Juut

ineke

Hallo Yvonne en Marleen,
Ik heb de verhalen vandaag allemaal gelezen, lag even wat achter, druk, druk (ha,ha) maar ik moet zeggen jullie hebben al weer heel wat gezien en meegemaakt. De dagen zullen wel omvliegen voor jullie. Geniet er nog maar van en ik kijk weer uit naar jullie volgende story. Heel veel groeten van Antoon en Ineke.

tonnie en ad

Nou meiden, nog een paar dagenen het zit er weer op. Ik hoop dat jullie een onvergetelijke vakantie hebben gehad. Wij hebben jullie op de voet gevolgd,en met de foto`s erbij een beetje indruk gekregen van de bezochte landen.Nog fijne dagen, en een goede terugreis,tot ziens. Tonnie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!